5 Kasım 2012 Pazartesi

Flormar Terracotta Allık No:41

Merhaba,

Bugün size, özellikle koyu ren göz makyajlarınız ile birlikte kullanabileceğiniz, soluk pembe bir allık tanıtmak istiyorum. Flormarın terracotta serisinden olan bu hafif yanar dönerli, yanaklarınızı üşüyüp, hafifçe pembeleşmiş gibi gösteren, bu kendinden ışıltılı allığı çok seviyorum. Fotoğraflarda belli olabilmesi için biraz yoğun uyguladım. Günlük hayatta daha doğal durduğunu belirtmeliyim. En güzel yanı da, bu allığı kullandığınızda ayrıca bir aydınlatıcı uygulamanıza gerek kalmaması...

Fotoğraflar, flaşsız ve gün ışığında çekildi.






Sevgili bveç, beğendin mi? :)

7 yorum:

  1. Merhaba;
    Tanıtımını yaptığınız allığı ben de yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum, resmin kalitesi harika olmuş:)Takipteyim..
    Ben de bloguma beklerim
    Sevgilerimle,
    Güzellik Sanattır!
    guzelliksanattir.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hande hosgeldin bloguma, ben de gelecegim. Rengi yansitabilmek icin cok foyograf cektim. Gercege yakin oldu sanirim, sen de begendigine gore... :)
      Tesekkurler ve sevgiler,

      Sil
  2. Dün kardeşime MissPera'dan parfüm alırken bir de baktım ki Flormar Terracote 41 de varmış :) Yarın öbür gün bekliyorum gelmesini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleeeeyyyyy! Haydi Allah kavustursun. :))) Cok sevindim insallah memnun kalirsin.

      Sil
  3. Yazarım sana memnuniyetimi :) Kalırım diye düşünüyorum zaten. Flormar standında denerken de hoşuma gitmişti, sendeki swatchlar da çok güzel. Yalnız, Wild Collection'ı da gerçekten çok beğendim. Bugün sürdüm yine, nasıl sağlıklı ve soft bir renk, bayıldım! Kalıcılığı da fena değilmiş bu arada :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzelmiş rengi canım, çok beğendim ama görmeyeydim iyiydi dedim :) Dünyadaki bütün allıklar benim olsun istiyorum da :)

    YanıtlaSil
  5. Sevdacım, bu ara bende de allık çılgınlığı başladı. Bu renk güzel ancak yanar döner efekti yüzünden dikkatli kullanılması gereken ve mutlaka pürüzsüz bir ten makyajı isteyen bir allık. Makyajsız tenime, sür-çık bir allık değil ne yazık ki... En azıdan benim cildim için. :/

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum. :)